Συστήματα Προτεραιότητας (NX-QMS)

Συστήματα Προτεραιότητας και Digital Signage

Υψηλή ποιότητα, Ενσύρματη ή Ασύρματη Σύνδεση, Στατιστικά

Το Σύστημα Προτεραιότητας είναι μια ολοκληρωμένη λύση, αυτοματοποιημένης διαχείρισης των πελατών , κατευθύνοντας τους με την έκδοση ενός εισιτηρίου στο σωστό σημείο και στον σωστό χρόνο. Η αυτοματοποιημένη αυτή διαδικασία επιτυγχάνει μηδαμινό συνωστισμό κόσμου μπροστά από τα σημεία εξυπηρέτησης , άμεση βελτίωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών από τους υπαλλήλους, χωρίς παράπονα και φασαρία στον εργασιακό περιβάλλον.

Τα συστήματα προτεραιότητας χρησιμοποιούνται σε πολλές εφαρμογές όπως Νοσοκομεία, Super Markets, Διαγνωστικά, Φαρμακεία, Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, Συνεταιρισμούς κα όπου υπάρχει ανάγκη αποσυμφόρησης, διαχείρισης και κατεύθυνσης των πελατών στα σωστά σημεία, με σειρά. 

Η εταιρεία μας διαθέτοντας μια τεράστια γκάμα από συστήματα Προτεραιότητας  και μεγάλη εμπειρία στην μελέτη και εφαρμογή Συστημάτων Προτεραιότητας μπορεί να καλύψει από τον πιο μικρή μέχρι την πιο απαιτητική εφαρμογή.

Το Σύστημα Προτεραιότητας αποτελείται από το Κεντρικό Σύστημα Έκδοσης Εισιτηρίων, τα πληκτρολόγια των υπαλλήλων που εξυπηρετούν, του πίνακες LED πάνω από το κάθε γκισέ  τα οποία δείχνουν το νούμερο που εξυπηρετείται εκείνη την στιγμή, και μια Κεντρική Οθόνη που εμφανίζει το Σύνολο των αριθμών που εξυπηρετούνται στα γκισέ. Η επικοινωνία του συστήματος μπορεί να γίνει Ενσύρματα ή Ασύρματα σε χώρους όπου δεν υπάρχει καλωδίωση.  

Επίσης διαθέτει και Software το οποίο προγραμματίζεται απο την εταιρεία μας βάσει των αναγκών της κάθε εφαρμογής και διαχειρίζεται το σύστημα όπως επίσης και εμφανίζει στατιστικά στοιχεία και reports. 

 

nx-qms

ΝΕΟ σύστημα Προτεραιότητας , αποκλειστικά κατασκευασμένο από την εταιρεία μας.
Δείτε τη Νέα μας Σελίδα. www.nxqms.gr και δοκιμάστε το σύστημα ONLINE!


+ Ασφαλές Κρυπτογραφημένο Δίκτυο, χωρίς παρεμβολές
+ Περιβάλλον , στα ελληνικά, αλλά με υποστήριξη πολλών γλωσσών.
+ υπηρεσίες (ουρές) , και προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη. Πχ Μεταφορά πελάτη από το σημείο εξυπηρέτησης σε κάποιο γραφείο διεκπαιρέωσης. Ή μεταφορά εξεταζόμενου από την γραμματεία στο
ιατρείο κλπ
+ Περιβάλλον συστήματος στις ( Λογότυπα, Κυλιόμενα μηνύματα, Βίντεο και φωτογραφίες στην Κεντρική Οθόνη, Ονόματα Υπηρεσιών)
+ Εποπτεία Συστήματος από τον Διαχειριστή και την Διοίκηση
+ στοιχεία στον διαχειριστή . Μέσοι χρόνοι εξυπηρέτησης και αναμονής. Χρόνος εξυπηρέτησης ξεχωριστά για τον κάθε χειριστή
+Κεντρική Αλλαγή ονομάτων, προσθήκη σημείων, ενεργοποίηση προτεραιότητας βάση ώρας ή κατηγορίας κλπ.
+ Εξοικονόμηση χρημάτων μέσω της δυνατότητας χρήσης του στο κάθε σημείο εξυπηρέτησης αντί του χειριστηρίου

 

Για πληροφορίες καλέστε μας στο 210.27.71.410.

 

 

 

Κεντρικό Σύστημα Έκδοσης Εισιτηρίων

 

 

 

Ενδεικτικές εικόνες Συστημάτων Έκδοσης

 

 

Το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων τοποθετείται σε κάθε είσοδο και είναι ο εγκέφαλος του συστήματος προτεραιότητας. Περιλαμβάνει μια οθόνη αφής ή την απλούστερη έκδοση με μπουτόν ώστε να επιλέξει ο πελάτης την υπηρεσία που επιθυμεί. Επίσης περιλαμβάνει τον εκτυπωτή εισιτηρίων όπου ο πελάτης θα πάρει το εισιτήριο του με τον αριθμό προτεραιότητας. Προαιρετικά μπορεί να λειτουργήσει με αναγνώστη καρτών (QR, μαγνητική κάρτα, ID κάρτα κ.α) για να ξεχωρίσει κατηγορίες πελατών σε standard και VIP , ή για Custom απαιτήσεις της επιχείρησης,  

  

Κεντρική Οθόνη

    

 

Ενδεικτικές εικόνες Κεντρικών Οθονών

 

 

Καθώς οι πελάτες αναμένουν να εξυπηρετηθούν, μια Κεντρική Οθόνη χρησιμοποιείται για να κατευθύνει τον επόμενο πελάτη στο κατάλληλο σημείο εξυπηρέτησης - ταμείο .   Όταν το σημείο εξυπηρέτησης - ταμείο είναι διαθέσιμο, ο εργαζόμενος πιέζει το "ΕΠΟΜΕΝΟ" κουμπί στο ασύρματο ή ενσύρματο χειριστήριο . Ο χαρακτηριστικός ήχος του κουδουνιού και η κύρια επίδειξη δείχνουν το κατάλληλο σημείο εξυπηρέτησης - ταμείο. Οι επιμέρους οθόνες βρίσκονται επάνω από κάθε σημείο εξυπηρέτησης - ταμείο, που βοηθά να αποσπάσει περαιτέρω την προσοχή των πελατών. Ο πελάτης εξυπηρετείται έπειτα και η συναλλαγή ολοκληρώνεται.

 Επικοινωνεί με το Σύστημα έκδοσης Εισιτηρίων
 

Οθόνη Σημείων Εξυπηρέτησης

Οι οθόνες των Σημείων Εξυπηρέτησης βρίσκονται επάνω από κάθε σημείο εξυπηρέτησης -ταμείο, και επικοινωνούν με το Σύστημα έκδοσης Εισιτηρίων.  Όταν ο υπάλληλος πιέζει το "ΕΠΟΜΕΝΟ" κουμπί στο  χειριστήριο ,κάθε Οθόνη του Σημείου Εξυπηρέτησης, αποσπά την προσοχή των πελατών και άμεσα τον οδηγεί στο κατάλληλο Σημείο εξυπηρέτησης - Ταμείο.

 

Χειριστήρια Σημείων

 

 

 

 

Ενδεικτικές εικόνες Χειριστηρίων
 
Το ασύρματο ή ενσύρματο χειριστήριο (που εγκαθίσταται σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης - ταμείο) χρησιμοποιείται για να καλέσει τον επόμενο πελάτη με το πάτημα του επόμενου κουμπιού. Το χειριστήριο μπορεί να επιδείξει τον τρέχοντα αριθμό εισιτηρίων, τον αριθμό των πελατών που περιμένουν, ή τον αναμονής χρόνο. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να μεταφέρει τους πελάτες σε άλλα σημεία εξυπηρέτησης που εξυπηρετούν άλλες υπηρεσίες.

 Επικοινωνεί με το Σύστημα Έκδοσης Εισιτηρίων.

 

Συσκευή αξιολόγησης

  
 
 

Το Λογισμικό Αξιολόγησης Happy Module ενσωματώνεται στο σύστημα προτεραιότητας και μετά το τέλος της εξυπηρέτησης δίνει στον πελάτη την δυνατότητα αξιολόγησης των υπηρεσιών του καταστήματος . Τα αποτελέσματα εμφανίζονται στα Στατιστικά του ΝΧ-QMS Software , είτε σε Real Time κατά την διάρκεια της ημέρας , είτε στο Ιστορικό του Συστήματος. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιούνται τα NX-Polltabs , τα οποία τοποθετούνται σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης, είτε σε επιδαπέδια κατασκευή όταν ο πελάτης επιθυμεί γενικότερα στατιστικά στοιχεία χωρίς την αξιολόγηση του εργαζόμενου σε κάθε θέση,
 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 

 

 Ασύρματο  ΚΙΤ1 (1 Υπηρεσία, 1 Σημείο Εξυπηρέτησης)

 Αυτόματη μηχανή έκδοσης εισιτηρίων ασύρματη για απλές εφαρμογές όπως φαρμακεία , εστιατόρια, καφετέρειες κλπ.

 Αποτελείται απο έναν διανομέα εισητηρίων ή θερμικό εκτυπωτή και , ένα χειριστήριο και μια οθόνη .
 

ή    

 

 

 Ασύρματο  ΚΙΤ2 (1 Υπηρεσία, Πολλά Σημεία Εξυπηρέτησης με τον ίδιο αριθμό)

 ή  

 

 
Ασύρματο ΚΙΤ3 (Εως 3 Υπηρεσίες,4 Σημεία Εξυπηρέτησης με διαφορετικό αριθμό)
Κιτ Συστήματος Προτεραιότητας που υποστηρίζει εως 3 διαφορετικές υπηρεσίες που εξυπηρετούνται από έως 4 διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης 
 
 
 
 
Ολοκληρωμένο Σύστημα Προτεραιότητας (Απεριόριστες Υπηρεσίες, Απεριόριστα Σημεία Εξυπηρέτησης, Στατιστικά)
 
 
Ασύρματο Σύστημα
 
 
Ενσύρματο Σύστημα

WIFI / Ενσύρματο Σύστημα Προτεραιότητας

 

Πελάτες που επέλεξαν το NX-QMS

Ενδεικτικό πελατολόγιο όπου έχουμε εγκαταστήσει το σύστημα NX-Prio.